piątek, 16 stycznia 2015

BUKIECIK HERBACIANYCH RÓŻ

Witajcie:)

Moje herbaciane różyczki zrobiłam ze zwykłej bibuły,lekko usztywniłam rozwodnionym wikolem a po wyschnięciu  polakierowałam,łodyżki i niby wazonik zrobiłam z papierowej wikliny.Zgłaszam swoją pracę na kwiatowe wyzwanie uIlonki .Zdjęcia nie oddają w pełni uroku tych różyczek ,ja jestem zadowolona z efektu jaki uzyskałam



a poniżej bukiecik wśród innych różyczek


I co o tym myślicie?Nie miałam akurat białej bibuły a widzę oczami wyobraźni,ze biała z różową dała by fajny efekt . Osobiście nie przepadam za kwiatami z bibuły czy krepiny ale utrwalone dają fajny efekt i można je nawet lekko płukać(sprawdziłam).

Buziaki:)



27 komentarzy:

  1. Bardzo ładne róże.
    Papier to świetny materiał do tworzenia:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kolorowe różyczki i jaka spora ilość.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w głosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Halinko ale wiosennie i kolorowou Ciebie. Gdyby nie to zdjęcie nadłoni pomysłabym , że dość spory bukiet a, tu taka miniaturak. Ale jak urocza. !!
    Żcyzę Ci powdzenia w wyzwaniu i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak pięknie poskręcane i ułożone różyczki . Bukiecik bardzo kolorowy, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kolorowe te Twoje różyczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy, maleńki bukiecik. Bardzo mi się podoba kolor różyczek. Przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne różyczki:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. No to widzę, że Ty też lubisz eksperymentować :))
    Różyczki wyszły ślicznie :)) i na dodatek trwalsze od zwykłej bibuły :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele kolorowych różyczek u Ciebie.
    Życzę powodzenia w wyzwaniu:) Pozdrawiam:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne różyczki :)
    Ciekawy kolorek osiągnęłaś :)
    Podoba mi się :)
    Pozdrawiam miło :)***

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te Twoje różyczki a post krótki ale jakże treściwy bo dowiedziałam się jak utrwalać kwiatki z krepiny może spróbuję i ja . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie kwiaty ; ) na pewno rozświetla otoczenie ; )) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny miniaturowy wazonik, kwiaty super :) Masz rację jeśli zabezpieczamy pracę lakierem /bądź wikolem? można lekko oczyścić i odświeżyć pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Od twojego bukietu to wręcz parzy taki ognisty w kolorach

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne różyczki,takie słodziuchne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. takie niesamowicie energetyczne i pozytywne są te Twoje kwiatki. Świetnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne róże, takie kolorowe!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie zrobione kwiatki,a jakie energetyczne

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądają te róże:) Piękny bukiecik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad:)