piątek, 27 lutego 2015

Takie tam




Witajcie w piątkowy dzionek:)

 Ostatnio poświęciłam trochę czasu na papierową wiklinę .Chciałam pokazać Wam co udało mi się wypleść.Znalazłam w sieci taki kursik Tu i spróbowałam to zrobić,myślę że mi się udało z niewielkimi potknięciami

Nie wiem nawet jak to nazwać ,w sieci widziałam na ścianie ,myślę że można też zrobić tacę lub użyć jako ozdobnej podkładki

Buziaki:)




                                                                                                                                                                                                   

1 komentarz:

  1. Myśle, że może to byc podkładka pod garnek lub taca. A wzór jest świetny i szczerze podziwiam za wyplatanie tgeo, ciekawam gdzie go wygrzebałaś.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad:)