sobota, 26 października 2013

Nominacja

Serdecznie dziękuję Babci ja za nominację mojego bloga do Liebester,jestem mile zaskoczona bo bloguję od niedawna.

A to moje odpowiedzi na jej pytania

1. Jakbyś miała ugotować potrawę z: ziemniaków, pomidorów, cebuli,
    pieczarek i zielonej pietruchy i żółty ser , jaja i mąkę  : opisz swój
    najlepszy przepis na szybkie danie
Niestety w tej dziedzinie nie jestem zbyt" mocna",poszukałabym gotowego przepisu
2. Jaka dziedzina sztuki najbardziej cię interesuje
Rękodzieło
3. Jaki jest twój styl ubierania się
Zależy od okoliczności
4. Jakich ciuchów nie może zabraknąć w Twojej szafie?
Spodni
5. Pierwsza rzecz jaką robisz po wstaniu z łóżka?
Kawka ,przegląd blogów
6. Motto życiowe lub ulubiony cytat.
Cytat:"Z kobietami wieczna bieda,lecz bez kobiet żyć się nie da"
7. Jesteś rannym ptaszkiem czy nocnym markiem?
I jedno i drugie
8. Co robisz, gdy spotyka Cię miła niespodzianka?
Oczywiście,ciesze się
9. Ostatnio przeczytana książka - proszę podać tytuł 
Przeprawy- Danielle Steel,uwielbiam ksiązki tej autorki
10. Kosmetyk bez którego nie mogę żyć to:... .
krem do twarzy i sztyft

1 komentarz:

Dziękuję za pozostawiony ślad:)